Now, you're my latest stepper :

Thursday 2 January 2014

SPM 2014 is Around The Corner :)

Assalamualaikum 2014 (!)
New Year. New Profile. New Age. Everything New.
But, Boyfie tetap satu,  Kimie. :*
As we start our journey on this year.
#Batch97 already be the SENiOR. :D
That was really amazing (!) *excited*
Wooa (!) Myea dah jadi SPM Candidate lahh.
Yang tu seram kay seram. 
On my first day school tadi, nothing new on me except, semangat as a Spm Candidate. Yeaa, its really changed but maybe bit. :'(
As soon as possible, Myea have to realize where i'm standing now.
There was no more time to play-II lagi.
I've to focus on my study.
Kurangkan wechat, whatsApp, twitter and the most important things is facebook. :(
Jyeahh (!) I'm ready for that. InsyaAllah.
Target for percubaan SPM on bulan 8 ni, 5A and there's no failed.
My heart macam dah kena boom guna bazooka bila sebut "SPM" (!)
Haishh, Myea kena study bebetul ni (!)
Nak buktikan dekat mak, ayah and my family, Myea boleh berjaya.
Tak boleh memain lagi macam form4.
Perhaps, Kimie pun can support me to study.
I need his courages.
Now, Kimie pun otw tu nak balik sini. :') Myea doakan dia selamat.
Terharu sangat bila dia kata nak hantar pergi sekolah.
Comel jhaaa perangai dia. :* Baru ada semangat nak belajar cenggini. :)
* Dear Bloggers, doakan Myea berjaya dengan cemerlang jugak okay? *
^^ Ya Allah, permudahkanlah Nur Umairah Uzma binti Mohd Noor & semua batch97 untuk faham segala yang diajar oleh guru mereka dan tenangkanlah hati mereka semasa menjawab soalan SPM 2014 supaya mereka mendapat keputusan yang cemerlang. Amin. ^^
  Terima Kasih atas Doa Awak Sahabat. May Allah Bless Your Life Always.

_____________________________________________________

Sincerely;-
Gadisz Manje



No comments:

Post a Comment